Jajävlar

Haha, exakt så här är det.


Vilken bloggtyp är du?

Spelevinkbloggare

Spelevinkbloggare
Du skämtar och driver med det mesta. Du har livlig fantasi och älskar att spetsa dina inlägg med överdrifter och rena osanningar. Din största passion är att göra dig lustig på andras bekostnad. Du har egentligen inget liv, men vill ändå ge sken av att du ständigt är på topp, alltid har nära till ett skratt och att din tillvaro är som Lustiga Huset.
How do you compare?
Take this test! | Tests from Testriffic

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaha underbar :-P

2007-06-03 @ 11:19:31
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0