Helg, igen!

Känns som det är tisdag idag men jag blev glatt "överraskad" när jag kom på att det var fredag! I helgen blir det nog lugna gatan, eventuellt att det blir något slags evenemang med Erika imorgon. Vi får se vad som sker :-)

Idag har jag svarat i telefon som aldrig förr på jobbet. Gick hur bra som helst trots att det var många "knepiga" fall. Utöver det har jag inte så mycket att berätta. Igår kände jag mig så pass bra i foten att vi gick en promenad på ca 3,5 kilometer, runt broarna. Ingen smärta idag heller så jag hoppas att det är över för alltid nu :-P

Kanske man kan snöra på sig springskorna igen!

Nu skall jag vila lite, och dricka vatten. Har lite vätskebrist tror jag!

Sup och svälj, trevlig hälj

Kommentarer
Postat av: Erika

Va skönt att foten blivit bättre (bra?!)!! Heja heja! :-D

2007-06-08 @ 18:11:56
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: Jenny

Skönt att foten börjar återhämta sig! Och att det går bra på jobbet. Ha en finfin helg!

2007-06-09 @ 11:22:31
URL: http://nenys.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0