Godissugen

Idag var någon på jobbet smart nog att handla en påse med sådana där mini-kexchoklad. Hörde hur de satt och prasslade bakom min avskiljsvägg! Men jag hade karaktär nog att inte ta någon... mwahaha. Men nog var jag frestad. Å andra sidan hade jag knappt tid att sätta mig ner för att fika bara för att min telefon ringde så förbannat...

jag måste hur som helst få bukt med mitt "sockerberoende". Skriver det inom citationstecken eftersom jag inte är beroende på riktigt utan bara äter godis onödigt ofta. Är fortfarande sugen på något sött men som tur var har vi inget hemma annars hade jag säkert vräkt i mig.

Spinningen idag gick över förväntan. Gick återigen dit med en pissig inställning till att träna. Men väl fastklickad i pedalerna var det bara att köra. Bättre musik idag också så då var det ju lite roligare!

Fredag imorrn, helgen är nära. Vad händer? Har förmodligen ingen att leka med så jag antar att jag får roa mig med att gå på stan i min ensamhet och handla massa saker som jag inte borde. :-P

Ahmenee... Det var det!

Dusch och kvällsfika.

Cheerio

Ps: Jag har fortfarande "ångest" över gatufesten. Längtar ju hem lite smått till gammal hederlig Lauf-fest ;-) Måste fundera en extra gång.

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du måste ner till GF, det är ju bara en gång per år, o vill man besöka Sundsvall, vad passar bättre än då?! Förresten om du ska ner själv och inte har råd att åka buss/tåg osv..så skall ju vi bila ner med avfärd kl 16 på Fredan :P Kan ju bli snäppet billigare. Just for your knowledge ;)

2007-06-29 @ 09:57:51
URL: http://www.lindizzi.blogg.se
Postat av: Emma

Godis godis godis! Här lutkar det nybakta bullar som fasiken! som vanligt

2007-06-29 @ 11:51:07
URL: http://emla.webblogg.se
Postat av: Katja

är inte beroende på rikgtigt utan bara äter godis onödigt ofta? Vad kallar du det då? ;)

2007-07-03 @ 10:43:15
Postat av: Emma

Katja: Ett beroende gör att man äter varje dag, flera ggr om dagen. Vilket jag inte gör.

2007-07-03 @ 16:49:49

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0