Börja om från början?

Nu sitter jag här, ombytt och klar. Väntar på att min mobil skall laddas lite så jag kan ta tid medan jag är ute och motionerar. Tänkte göra ett nyttt försök till jogging idag och se vad som händer med foten. Den känns ju faktiskt OK nu så det borde inte vara några problem egentligen.

Har mer ångest över att jag förmodligen har tappat det mesta på de här veckorna och inte kommer orka springa så långt. Men det visar sig väl antar jag! Det är ju bara att göra sitt bästa. Om inte annat får jag väl gå större delen utav sträckan då, inte fy skam med promenad heller.

Cheerio

Update: Som jag trodde så kände jag av foten en aning så jag tog det väldigt lungt. Vill inte direkt få tillbaka den där smärtan igen! Det blev i alla fall en sträcka på lite över 3 kilometer och jag gick ju mest. Det fick räcka för denna gång. Svetten rann utefter ryggen eftersom solen gassade. Nu sitter jag med fläkten riktad mot mig och har hällt i mig massor med vatten. Skönt ändå att förhoppningsvis vara igång igen med lite motionsaktiviteter.

Kommentarer
Postat av: Maria

*tittar förbi och tackar för komplimangerna* ;)

2007-06-11 @ 12:29:28
URL: http://pasion.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0