Även kurviga tjejer kan ha skärp i midjan.

På något vis vill jag vara med och bidra till "modet" och visa att inte bara smala människor kan klä sig snyggt. Därför väljer jag att exponera mig lite då och då. Sedan får folk tycka vad fasen de vill, om jag är ful eller snygg. Det ger jag blanka fasen i.

Det finns andra människor där ute som kan behöva se lite andra kroppsformer än raka, plattbröstade typer som de ändå inte kan identifiera sig med. Det behövs lite mer kurviga, tjocka, mulliga (kalla det vad ni vill) modebloggar där ute. Det här är ingen modeblogg direkt, men lite kan man ju bjuda på! Bara för att att dra sitt strå till stacken.

Och sedan kanske jag inte klär mig efter de senaste trenderna heller. Jag är ingen expert på kläder direkt utan försöker mest hänga med så gott jag kan.


Bild nr 1:
Gul tubklänning: Ellos
Svart lackskärp: Ellos

Bild nr 2:
Grått brottarlinne: Gina Tricot (kikar fram)
Svart farfarströja: H&M
Grå bomullsväst: H&M
Blå jeans med bootcut: H&M
Halsband: Glitter, tror jag, haha!

Kommentarer
Postat av: klara

SÅ snyggt med gula klänningen å skärpet till! Och ja, klart vi också kan ha skärp! Du är så snygg!

2007-06-06 @ 16:22:47
URL: http://kurvigheter.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skitsnyggt!! Det klart vi måste visa upp oss också! För det är ju INTE så att alla mode-intresserade tjejer är smala 34:or! Det finns ju helt säkert säkert massor av fler tjejer som vi...

2007-06-06 @ 20:40:36
URL: http://www.modette.se/Ella
Postat av: Maria

Snyggt! Länge leve FORMERNA! (Alltså inte smal-strecken...)

2007-06-09 @ 18:29:34
URL: http://pashion.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0