Tisdag

Dags för spinning igen med andra ord. Fötterna svider dock. Men jag skall nog lyckas genomlida skiten ändå! Kommer antagligen vara tokhett också i och med att det är över 20 grader ute. Men va fan, lite extra svett har ingen dött av.

Först lite uppladdning iform av pasta.

Cheerio suckers.

Uppdatering: Kan säga att det inte är skönt för fem jävla öre att spinna med vätskeblåsor under trampdynorna. Trodde fötterna skulle ramla av där ett tag. Men nu är det över och jag gör aldrig om det igen kan jag ju säga! Fi fan... mina stackars fötter. Hur ska de palla att bära mig till jobbet imorrn?

Nu kesomacka med kalkon.

Kommentarer
Postat av: Erika

20 grader?! My god. Vi har typ 14 och ösregn... Heja småland.. :S

2007-07-03 @ 18:45:04
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0