Onsdag

Jahaja. Lillördag igen och halva veckan har snart gått. Plötsligt känns det som om det inte alls är så långt kvar här på VK. Fast jag vet att sista veckan kommer vara seg som sirap. Det är alltid så.

Jag kollar på resor till Kreta med Solresor, har någon rest med dem? Åsikter? Problemet är väl att flyget från Sverige går 06 på morgonen från Arlanda. Vad gör man på Arlanda en hel natt liksom för jag vet inte riktigt hur man tar sig ner ända härifrån så man möjligtvis skulle kunna tajma avfärd. Sedan kommer man även hem 03 så det är ju också segt. Men ja... man kan väl härda förstås om det blir så.

Nä lite låtsasjobb då kanske?

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har erfarenhet av att fördriva tid på Arlanda mitt i nätterna. Mina tips är; ta med en kudde och ät ordentligt medan affärerna/kioskerna har öppet för det är ett helvete att inte få tag på mat när man är hungrig och deras bänkar är inte så mjuka.

2007-07-25 @ 14:19:27
URL: http://emla.webblogg.se
Postat av: Linda

Det är som godisarna fast glass =) Och de finns på Dannes kiosk här på Teg. Tror det är Diplom IS eller Sia som har den glassen, troligen förstnämda!

2007-07-25 @ 15:41:30
URL: http://www.lindizzi.blogg.se
Postat av: Linda S

Jag har spenderat en natt på arlanda... inte det roligaste jag har gjort. Jag hade med mig kudde och filt men alla de "bra" sovplatserna var redan upptagna när vi kom två på natten så den blev bara en liten stunds sömn.
Så här i efterhand så ångrar jag att vi inte tog in på ibis, där kan man bo en natt för 650 kr, man får frukost och transport ut till flyplatsen... blir lite dyrare men mycket mycket skönare :)

2007-07-25 @ 15:47:32
URL: http://www.sjolen.com
Postat av: Frida

Jag har åkt med Solresor. De är väl som alla andra charterbolag, varken bättre eller sämre. Det tråkiga med charter är ju just de ohyggliga tiderna för avgång och hemkomst, de har lägst prio på flygplatserna. Det finns ju en hotell vid Arlanda annars, som förmodligen kostar lika mycket som hela resan.
Ett tips är att ljuga när ni kommer fram till hotellet (och då menar jag inte det på arlanda) och säga att ni har bokat ett bättre rum, med tex havsutsikt eller stor balkong. De sistaminutenställen jag åkt till har inte haft någon koll alls, hehe.

2007-07-26 @ 01:24:54
URL: http://thefritz.blogg.se
Postat av: Katten

Alla jävla flyg går ju supertidigt på morgonen eller på eftermiddagen/kvällen så man kommer fram skitsent! Känns som om man missar en hel dag på semestern om man åker sent! Vi åkte med Airtours. Helt ok!

2007-08-01 @ 20:38:40
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0