Ni har fel, gott folk.

Här kan man läsa om försäljningen av tv.nu

Jens var till Stockholm igår och skrev på papper! Det roligaste med artikeln i Dagens Media är att läsa kommentarerna där folk spekulerat fritt i hur mycket Schibstedt köpt tv.nu för. Alla som säger sig veta, har fel, höhö.

Gillar speciellt:

"VETGIRIG, onsdag 11 juli 2007:

tv.nu har själva sagt de vill ha 100 mkr..."

Samt:

"STEFFE, onsdag 11 juli 2007:
TV.nu?? Ärligt talat har jag aldrig hört talas om den förrän den här grejen dök upp här. Jag och mina kollegor och vänner använder suveräna dagenstv.com. Kan omöjligt tänka mig att någon annan tv-sajt är bättre."

Okej, de flesta vet nog vad tv.nu är. Jag tippar på att det är dagenstv.com själva som har varit där och skrivit... *s* Pinsamt. Den sidan är enligt mig... inte speciellt bra!

Roligt i alla fall att se hur folk spekulerar i saker! ;-)

Kommentarer
Postat av: Erika

TV.nu är helt klart bättre än den där andra. Sådeså! :-D

2007-07-11 @ 19:42:45
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0