Musik, hemmagjord troccadero & lite garderobsstädning

Söndag. Helgen gick alldeles för fort som vanligt. Ingen träning har det blivit heller, men det gör inget. Istället har jag plöjt igenom massor med musik, druckit Soda Streamad troccadero och lyckats strukturera upp garderoben lite. Jag inser att jag har alldeles för lite långärmade vardagströjor. Men nu behövs det ju just inga sådana kläder så det får vänta till hösten med sådana inköp!

Känner mig inte taggad inför en ny vecka med jobb. Jag vill vara ledig! Jag ska inte gnälla tycker väl en del. Men det skiter jag i, hehe. Fattar inte hur man skall orka jobba resten av livet ... Samtidigt vill jag jobba och inte vara en sådan som går hemma och lever på andra. Nåja, kanske hittar man det man vill göra tids nog.

Mina planer för de närmaste veckorna är:
  • Beställa böcker
  • Dra hem några nya schyssta album
  • Spara till utlandsresan (hela 50 kronor ligger i min nya "sparbössa", haha!).
  • Skippa gatufesten (nu är det bestämt, lägger de där 100:ingarna på resa istället).
  • Gå in mina nya skor
  • Sola på balkongen
  • Svara i telefon och göra dödsannonser
  • Sura för att "alla andra" får semester och kan fara till exempelvis Göteborg, utan mig!
  • Komma igång med lite kreativ matlagning igen så ni får ta del av mina fantastiska recept.
Nu lite mer klixande på internet samt soul och reggae i örat!

Cheerio!





Kommentarer
Postat av: Linda

De där med långärmade tröjor känns igen, har precis insett det jag med och det får bli i september om plånkan tillåter! :P

2007-07-02 @ 10:38:47
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0