Jobbångesten smyger sig på igen.

Jag längtar tills jag jobbat klart på VK. Visst trivs jag, men bara för att det finns ett slut på det hela går man hela tiden och räknar ner. Kan tänka mig att det är lite annorlunda om man har en tillsvidaretjänst. Då vet man i alla fall att det inte är ett "slut" inom den närmaste framtiden och att det bara är till att jobba på.

Jag sökte ett annat kundtjänstjobb idag. Behöver verkligen söka fler arbeten men det liksom tar emot, dumt nog. Kommer antagligen stå utan jobb och framtid i höst igen. Det ger mig fet ångest. Men vi får väl se. CSN cirklar ju också, likt en asgam, ovanför skallen och väntar på att få börja picka på mig!

Vad ska jag göra nu då? Jag har ätit, softat och gjort rent duschen efter katternas pissande igen. Måste köpa annan sand! Behöver fan skuras golv här men vem orkar göra det en vardagkväll. Träna borde jag också göra men äh! Kanske en promenix? Behöver ju faktiskt handla mjölk samt frukt. Så får det bli

Cheerio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0