Ingen promenad

Kände mig peppad på att ta en till tur med stavarna idag, om än bara 30 minuter. Men efter maten blev jag såklart för slö och satte mig vid datorn för att omvärldsbevaka lite.

Dock blev det 20 minuter på min stepper, bättre än inget! Imorrn blir det spinning! SKa försöka få in något mer utöver promenaderna till och från jobbet 2 dagar till i veckan (förutom spinningen) oavsett om det bara är något lätt så som en till promenad eller lite på steppern. Får väl se hur bra det går!

Förra veckan åt jag förresten bara godis en dag. Tammefan rekord! Brukar ju bli både fredag och lördag annars :-P Gärna söndag med om man är bakis eller har söndagsångest, hähä.

Men lite bättre matvanor måste jag få in igen. Blir ju lätt att man slappar till det på sommaren.

Appropå mat så är jag hungrig nu. Kanske någon form av kvällsfika så man inte lägger sig med kurrande mage. Det är nog bland det värsta som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0