Doh

Idag somnade jag efter maten, det var ett tag sedan nu, och vaknade för 20 minuter sedan. Irriterande. Dessutom blev det ingen spinning. Men men, jag får väl leva med det!

Ah, fredag imorrn. Denna vecka har gått snabbt ändå! Fem veckor kvar ...

Jag drömmer om sandstränder och vita sockerbitshus hela dagarna och har nog klixat runt på varenda resesida som finns. Det lutar åt Grekland just nu. Kanske Kreta för enkelhetens skull. Huvudsaken man får lugn och ro samt några bra restauranger inom räckhåll!

Kommentarer
Postat av: Katja

Yo yo! Grekland är alltid ett säkert kort! =) Jag vill också ha semester, igen!

2007-07-06 @ 14:53:36
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0