Det värker

i musklerna kring bålen. Känns tillfredsställande! Borde göra något idag med, men vad? Känner ingen pepp nu när jag kom hem.

Hur som helst låg det ungefär 100 brev på golvet när jag öppnade lägenhetsdörren varav ett var till mig. Resten var till QU samt resten av grannarna. Slö-jävla brevbäraren orkade väl inte sortera ut grannarnas post från vår hög med "punkt-se"-betalningar så han/hon pressade ner allt genom vårt brevinkast istället. Så nu har jag varit utdelare i huset så folk får sina brev från skatteverket och allt vad det var. Nästa gång skall jag lägga alla i en hög i trappen sen får de skälla på posten bäst de vill.

Dessutom har kattjävlarna pissat i duschen igen trots att jag rensat kattlådan så sent som igårkväll. Duschen verkar vara trevligare att pissa i. De verkar inte gilla den där sanden. Inte nog med det så har de dragit runt kattsand samt lämna skitiga avtryck på parketten i hallen. Det tycker jag är mysigt att komma hem till!

Jag gillar mina djur men ibland är de omedvetet experter på att göra livet surt för en!

Misär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0