Böcker

Är som sagt sugen på att köpa lite nya böcker. Har ju lyckats läsa mer nu än vad jag gjort på flera år. Har en bok kvar att läsa ut, men att ha några nya på vänt är ju inte direkt någon nackdel. Jag har ju lika bred smak för böcker som jag har för musik även. Ibland vill jag läsa något lättsamt och andra gånger vill jag gräva ner mig i verklighetsbaserade romaner eller facklitteratur. Följande skulle jag vilja läsa:

Fettpaniken - Verkar väldigt intressant
Läppstiftsdjungel - Tjejigt :P

Muffins & Smoothies - Hur bra kombination är inte det här? :D
Labyrinten

Först skall jag dock läsa klart: Jag minns att jag sprang av Ron McLarty.

Kommentarer
Postat av: Emma

Trode jag hade mer tid än vad jag har att läsa böcker. Men satsar på att plöja igenom lite när jag bostätter mig i stugan. Kan rekomendera Läckberg (lättläst och bra skivet). Sedan har båda mina favoriter släppt bäcker, Fossum och Holt så jag måste ta mig i kragen och beställa.

2007-07-02 @ 20:33:12
URL: http://emla.webblogg.se
Postat av: Katja

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9170012598

2007-07-03 @ 10:44:35
Postat av: Emma

Katja: HAHA, kanske vore nåt ;)

2007-07-03 @ 13:18:08

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0