Trött

Det onda i halsen håller i sig och jag är törstig hela tiden. Suck.

Ikväll har vi roat oss med att spela M.I.G i alla fall. Alltid något istället för att bara tomglo in i TV-rutan eller spela tv-spel. Jag vill ha M.I.G 3 också. Lite mer aktuella frågor! :-)

Usch. Jag hoppas halsen blir bättre tills imorrn. Dagen vart ju i alla fall inte bättre när Jens berättade att han varit upp i en magsjuk person idag. Bara hoppas på att sjukdomen passerar vårt hem.

Bara för det fick jag ont i magen nu ... Det är psykiskt.

Dags att krypa in under filten en stund.

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, usch för att vara sjuk. Boken heter Kiss & Sell, har den i kursen reklamkommunikation, efter denna kurs börjar vi läsa kommnuikationskurserna som du också läste.

2007-12-18 @ 11:44:21
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0