Solo

Idag håller jag ställningarna här hemma medan Jens är på möte i Stockholm. Den som ändå finge åka dit över dagen. Men icke. Jag har inte bestämt mig för vad jag ska roa mig med hela dagen. Jag har hittills bara avklarat meningslöst surfande, ett samtal med syster om GI samt ätit frukost. Antar att jag måste fara och hämta ut biljetten till Nightwish ikväll också. Inte till mig dock, men till Jens.

Ikväll ska jag, Erika och Nina mumsa i oss lite tacos medan våra sämre hälfter är på ovanstående konsert. Något måste ju vi få roa oss med också!

Jag kanske skulle passa på att handla lite julklappar idag. Måste bara invänta ett samtal först. Och äta lunch!

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Lina

Gastric bypass blir det, den enda metoden som "min" kirurg utför. :)

2007-12-05 @ 11:50:27
URL: http://linasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0