Ja jävlar, vilken konstig natt

Låg i princip hela dagen igår. Så fort jag försökte sitta eller gå omkring gjorde hela ryggen ont... så jag föredrog sängliggande. På kvällen började jag kika på Star Wars men somnade ungefär 45 minuter in i filmen - och vaknade 23.00. Fan också, tänkte jag. Nu blir jag vaken hela natten. Mycket riktigt. 03.00 kunde jag somna nästa gång och den sömnen var väldigt epa. Jag frös och skakade trots att jag pressade mig mot Jens som var varm. Men inget hjälpte.

Feber, tänker ni? Ja jag med, men inte enligt vår febertermometer. 35.6 grader visade den. Den kanske visar fel? Kan man ha frossa även fast man inte har feber? Jag kan ingenting. Ni sjuksköterskestudenter som läser här kanske vet? :-P

Idag mår jag ändå hyfsat. Känner mig lite skakig och har fortfarande ont i nacken och halsen. Men jag ska fräscha till mig lite så man pallar med arbetsintervju nummer två.

Jens var och köpte julklapp till mig igår. Jag får inte gå ner i förrådet! Spännande *gnider händerna*. Det måste vara nåt stort eftersom han gömmer det där! :-D

Kommentarer
Postat av: Katja

Heehehee. Synd att ni bor så långt borta annars hade ju jag kunnat tjuvkika ;) de kanske är en PS3. eller en gungstol :P Hade du inte lite väl låg temp istället?

2007-12-20 @ 10:09:37
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Johanna

Krya på dig Emma! Kan inte vara kul att känna sig hängig när man ska på intervju. :S

2007-12-20 @ 18:36:41
URL: http://mattssonjohanna.blogg.se
Postat av: elin

Jadu..tror nog inte det är något livshotande...men lite lågt låter det ju, fast normalt. allt beror ju på vad du har för temt i vanliga fall..men vad vet jag? har trots allt bara genomgått halva utbildningen än :P

2007-12-22 @ 01:09:26
URL: http://enligtelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0