Come on.

Känner att jag måste göra ett ryck idag. Hämta paket på ICA och sedan helst fara på Willys och handla. Tänkte baka lussebullar och pepparkakor i helgen och kanske vanliga bullar. Och så måste vi göra Leila's Rocky Road!! Gött. Men det får bli till nästa helg. Kanske ta med på Erika och Nicklas fest! Frysen kommer hur som helst bli fullproppad.

Bloggens utseende har jag ju tjatat om förut med, men det känns liksom inte som någon idé att låta den bli vintrig när det ändå är grönbrunt på backen... Suck.

Sedan har jag några julklappar kvar också. Än är det ju gott om tid. Men det skulle vara skönt att ha dem avklarade redan nu så man inte behöver trängas med folk sista veckan innan jul. Men det lär väl bli stress som vanligt!

Dagens låt: Counting Crows - Colorblind

Kommentarer
Postat av: Katja

guuuu va äckligt ;) jag har köpt julmust inför helgen :P o pepparkaksdeg!

2007-12-07 @ 22:11:35
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0