är det inte det ena...

... så är det, det andra. Eller nåt

Natten till igår drömde jag om en kompis som jag fick såga benet av pga hemska sår. Och inatt drömde jag om att en annan skulle ha barn (båda är manliga vänner, så lite epa där med graviditeten). Knepigt.

Idag känns skallen lite bättre i alla fall. Men snoret rinner som aldrig förr och jag ska sitta och trycka på en buss i 4 timmar. Mmm.. vad mysigt det ska bli. Ska i alla fall ladda iPoden och hoppas på att de visar någon bra och lagomt julig feel good-film

Nu äggfrukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0