Äntligen!

Julkorten ala femåring är äntligen klara. 11 stycken personer skall få äran att få ett handgjort kort i år. Tyvärr minns jag inte riktigt vilka som skickade kort till mig förra året. Så några stackare blir säkert utan :-P

Idag har jag vräkt i mig lussebullar så imorrn får det bli sockerfritt. Helst resten av veckan, men det vet jag att det inte blir. På torsdag måste man ju "fira" och på lördag blir det ju raj raj. Övriga dagar får bli hälsosamma istället. Känner redan hur julen lägger sig som bomull runt min redan tjocka midja.

Kommentarer
Postat av: Katja

vad ska du fira på torsdag?

2007-12-12 @ 12:42:57
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Katja

Hahahaha =P

2007-12-12 @ 17:57:12
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0