Semester!! (nästan)

Nu har jag gjort min sista dag och vi kan ju i alla fall låtsas att jag har semester, hehe. Känns superskönt att vara ledig och ikväll ska jag vara uppe länge och sova tills jag vaknar av mig själv imorrn! Sweet.

FIck kursplanen för Jöken idag med. Såg spännande ut med problembaserad undervisning. Kanske lättare att plugga i basgrupper och lösa problem tillsammans inför sluttentan istället för att halvsova på några föreläsningar och sedan tokläsa in allt? 13:e september börjar jag så det blir ju lång ledighet... ahhhh.... Jag ska njuta!

Idag ska jag fira ledigheten med att kolla på när Jens steker pannkakor, han är så gott som expert på att steka dem. Det är inte jag. Dessa skall jag inmundiga tillsammans med glass. Riktigt nyttigt. Sedan ska jag kanske baka muffins och skriva en To Do-list inför nästa vecka så man vet vad som skall prioriteras i tvättmaskinen och vad som måste fixas. Hämta passet skall jag göra imorrn med.

Ahh.. sunny days och jag är ledig... :-)

Kommentarer
Postat av: Leona goes greek

vart i Grekland ska du åka? Hoppas du får en trevlig semester! ;D

2007-08-16 @ 11:47:30
URL: http://www.mittepirus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0