Jag är bra

Gick på spinningen ändå. Och det gick över förväntan faktiskt. Men nu har jag fryst mitt kort en månad ändå. Dels för att det känns onödigt att slösa bort en månad till då jag kanske bara kommer gå dit 2-3 ggr samt för att jag skall bli tvungen att jogga och promenera ute. Det ska fan bli en vana!

Läste en gammal träningstidning idag med. Där stod det att om man tränar 80 minuter i veckan minskar man risken för bröstcancer med 20%. Bara det är ju en anledning till att flåsa sig runt elljusspåret åtminstone 2x40 minuter per vecka.

Dusch och lite mat på det här då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0