Fredag!

Ah, jag längtar tills jag får gå hem! Timmarna går sjukt långsamt idag ... 3 timmar kvar lite drygt. Sedan är den 5 arbetsdagar kvar tills man är fri igen! Kommer kännas konstigt ändå ... Nu har man ju vant sig vid att inte vara den där arbetslösa (värdelösa) människan.

Det blir nog vin ute i Röbäck ikväll. Känner ingen direkt pepp just nu, det regnar som vanligt... Men det kanske spricker upp, vem vet! Rix FM-festival kan man väl inte missa? E-type är ju liksom min idol, höhö. Nåja det blir nog bra ;-)

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0