Folk gnäller

För att jag inte bloggar tillräckligt ofta, hehe. Så jag gör väl ett försök eftersom jag inte direkt gör många knop här idag. Jag har utväxlat några tråkiga mail med en annonsör som envisas med att stava lördag med stort L och säger att hon visst kan det svenska språket. Jag ändrade så får hon skämmas över att annonsen ser ful ut.

Imorrn kommer Madde på visit till mig. Jag har bestämt att vi ska dricka daiquiris. Vi får se om jag lyckas tvinga med henne på mitt förslag ;-) Det är även Umeå City Beach i veckan och helgen vilket innebär lite liv i Umeås tråkiga betongcentrum. Jag hoppas på att solen tittar fram.

Nu skall jag göra en TFAMDÖD.

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Herr Grill

Dagen favvor för min del är ATTMI och BOHYL.

2007-08-09 @ 14:20:34
Postat av: Katja

Såg du att man skulle blanda allt i en "bleder" på drinksajten? *märka ord* :P

2007-08-09 @ 21:31:42
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0