En dag kvar.

Nu känns det, trots att jag längtat, lite vemodigt att lämna VK. Det tar ju ett tag att komma in i rutinerna och få åtminstone hyfsad koll på vad man egentligen håller på med. I nästan tre månader har jag haft ett jobb, ett jag trivts med. Imorgon klockan 16.00 är det slut på det roliga. Imorgon kl. 16.00 återgår jag till arbetslöshetsträsket. Hej då månadslön, välkommen tillbaka tomt konto utan rätt till minsta lilla bidrag.

Men det skall jag inte bekymra mig över förrän jag kommer hem från Grekland. Jag har fortfarande inte fattat det riktigt heller, att jag ska sitta i en monster 10.000 meter upp i luften om en vecka och en dag. Jag får nog allt ta mig en stänkare innan så jag inte börjar grina!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Emma, Emma! Jag förstår din oro, är lite nojig själv. Men tänk på det "alla" säger..man är säkrare i ett plan än i en bil... Fan vad nice att få åka till Grekland! :D

2007-08-14 @ 23:47:37
URL: http://nyanser.blogg.se
Postat av: Linda

Jo det är definitivt ett måste! Har redan 2 par sådana partyfeets.. ;) Snart solresa för dig! =)

2007-08-15 @ 13:37:05
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0